Idag har jag mitt första dygn som solo parent. Eller ett och ett halvt dygn om jag ska vara exakt. Johan ska på trettioårsfest på Brännö och jag och vår dotter ska chilla inomhus med korsdrag, här hemma i Gröndal. Köpa ett rågbröd på konditoriet. Dricka resorb. Baka ett bananbröd om det blir läge. Gå förbi Cul de sac där Emma och Dahir ska spela musik. Hoppas lillan accepterar bebishörselkåporna. I morgon får vi besök av Maja. Vi har haft så bra nätter på sistone så jag känner mig glad och hoppfull. Kommer gå bra. Hoppas bara S är okej med att jag lägger ner henne i donuten eller vagnen då och då, så att jag får vila kroppen.